Sunday, June 17, 2018

Jak to jest byc mama? (na prosbe makarov7)

Jestem Krystian i mam 25 lat. Ostatnio kiedy wracałem ze sklepu znalazłem dziwną lampę. Wyglądała jak lampa dżina z alladyna, jednak była trochę brudna. Dałem ją do torby z zakupami i wróciłem. Chciałem ją powycierać z brudu więc wziąłem ścierkę i ją przetarłem. Wtedy z lampy wyszedł dym, który zaczął się formować w jakiś kształt. Po chwili z dymu pokazała się seksowna kobieta w stroju dżina.

Jestem dżinem i spełnię jedno życzenie osoby, która znalazła tą lampę" – Powiedziała. Byłem w szoku, do tej pory myślałem, że takie rzeczy dzieją się tylko w bajkach.
Pomyślałem o tym co mógłbym sobie życzyć. Przez myśl przeleciały mi wiele życzeń takich jak wieczne  życie, bogactwo, itp. Ale była jedna rzecz o której zawsze marzyłem, ale wiedziałem, że nigdy się nie spełni. Od zawsze chciałem być mamą. Tak, mamą. Zawsze mnie fascynowała relacja mam i ich dzieci. Od zawsze się zastanawiałem jak to jest być kobietą. Teraz trafiła się dobra okazja, aby to sprawdzić. "Chciałbym być mamą" – powiedziałem dżinowi. Popatrzyła się na mnie i powiedziała "To jest twoje ostateczne życzenie?". "Tak" – powiedziałem, trochę bojąc się tego co nastąpi. "Dobrze zatem" – powiedziała dżin i klasknęła dłońmi, po czym znikneła. Nagle z mojego ciała znikneły ubrania. Moje włosy urosły, a moja twarz zaczeła formować się w twarz kobiety. Całą transformację obserwowałem w lustrze. Moja sylwetka zupełnie się zmieniła, teraz była bardziej kobieca, a z moich rąk i nóg znikneły włosy. Moje ręce stały się smukłe i chude, a dłonie drobniejsze, urosły na nich też paznokcie. Moje biodra stały się szersze, a pupa bardziej zgrabna. Widziałem jak mój penis maleje, równocześnie na mojej klatce piersiowej zaczeły rosnąć piersi.
Gdy penis znikł całkowicie ustępując miejsca waginie, moje piersi przestały rosnąć. Czułem w brzuchu jak moje organy zmieniają swoje położenie, jak zmienia się mój układ rozrodczy. Moje nogi stały się chudsze, bardziej smukła i dłuższe. Nagle poczułem jak w moim brzuchu coś się formuje. Brzuch urusł, a ja czułem kopnięcia dziecka w nim. "Co za niesamowite uczucie" – pomyślałem, byłem dumny z tego, że byłem mamą, że za niedługo wydam nowe życie na świat.
Razem ze mną zmienił się też mój pokój. Stał się bardziej kobiecy, a moje garderoba stała się pełna sukienek, spódniczek, butów na obcasie. W miejscu mojej konsoli pojawiła się toaletka do makijażu. Nagle poczułem jak do mojej głowy napływają informacja. Moje imie to Krystiana, w szkole średniej poznałam mojego chłopaka Emila, z którym 3 lata temu wziełam ślub.Od jakiegoś czasu staramy się o dziecko. Po wspaniałej nocy 8 miesięcy temu zrobiłam test ciążowy i wreszcie się udało. Byłam wtedy bardzo szczęśliwa, od zawsze chciałam być mamą, a teraz noszę dziecko najwspanialszego mężczyzny na świecie. Kocham swojego męża i czekam aż wróci z pracy, bo mamy dzisiaj jechać na badania, gdzie poznamy płeć naszego dziecka. Mam nadzieję, że jest to dziewczynka. Przed badaniami zrobiłam sobie delikatny makijaż i ubrałam na siebie kremową, ciążową sukienkę. Robiłam to pierwszy raz, ale dzięki wspomnieniom Krystiany, czułam jakbym robiła to całe życie.

Zrobiłam zdjęcia i wysłałam do mojego męża z dopiskie "Co sądzisz o tym ubraniu?". "Wyglądasz wspaniale jak zwykle, będę za 5 minut. Nie mogę doczekać się aż poznamy płeć naszego dziecka" – odpisał. Zawsze wie jak uszczęśliwić taką dziewczynę jak ja i ja również nie mogę się doczekać.

No comments:

Post a Comment