Friday, June 15, 2018

Niespodziewany rezultat

Jestem Michał i ostanio kiedy poszedłem z moim kolegą Kubą na spacer znalazłem dziwną lampę.
Wyglądała trochę jak z alladyna. Pokazałem ją Kubie i lekko potarłem, bo była zabrudzona.
Wtedy z lampy wyszła jakaś kobieta ubrana w niebieski strój rodem z persji. "Jestem dżinem, a wy macie 3 życzenia na spółkę. Jak możecie się spodziewać nie można życzyć sobie więcej życzeń, to i tak nie zadziała, a tylko zmarnujecie sobie szansę. Podzielcie się pomiędzy sobą życzeniami jak chcecie" – Powiedziała Kobieta. Zaproponowałem Kubie, żebym to ja miał 2 życzenia, bo znalazłem lampę, a jemu przypadałoby jedno.
Uznał to za sensowne i się zgodził. Myśląc nad swoim pierwszym życzeniem pomyślałem o bogactwie. "Chciałbym być bogaty" – Powiedziałem kobiecie. Dżin klaskneła rękami i nagle razem z Kubą znaleliźmy się na jachcie.
"O stary. To działa!" - Powiedział Kuba. Sprawdziłem stan swojego konta i znalazłem tam sumę jak w życiu mi się nie śniła. Jestem aktualnie jednym z najbardziej bogatych ludzi na świecie.
Nagle zacząły do mnie napływać informacje o prowadzeniu firmy, przedsiębiostwach.
"Nie mogę stworzyć czegoś z niczego, więc musiałam zmienić trochę historię. Trzy lata temu założyłeś firmę, która jest aktualnie jednym z największych przedsiębiorstw na świecie. Stąd te pieniądze i ten jacht. Dałam Ci też wiedzę na temat tego jak kierować tą firmą, tak żeby zaraz nie upadła" – powiedziała dżin. "Wow, dzięki. Ma to w sumie sens, bo podejrzanie wyglądałby nagły napływ gotówki na moim koncie" – Odpowiedziałem. Teraz kolei Kuby. "Chciałbym się stać bardziej przystojny i wysportowany" – Powiedział Kuba. Naprawdę zmarnował życzenie na coś tak błahego. Wokół kuby pojawił się jakiś dym, jego ciało zaczęło się zmieniań. Mięśnie znacznie urosły, sam kuba też urusł. Jego ubrania dopasowały się do jego ciała. Po zakolach nie było śladu. Jego twarz stała się bardziej męska, a głoś niższy.

"I co o tym sądzisz Michał? Teraz każda laska będzie moja!" - Powiedział i się roześmiał. Skoro już zaczął temat dziewczyn to uświadomiłem sobie, że mogę prosić o piękną i lojalną dziewczynę. Od kiedy zerwałem ze swoją Ex rok temu nie mogę znaleźć sobie drugiej połówki. "Chciałbym mieć dziewczynę, która będzie zawsze wobec mnie lojalna i kochana. Nigdy nawet nie pomyśli o opuszczeniu mnie" – Powiedziałem swoje ostatnie życzenia. Dżin ponownie klasnęła rękami. Wokół Kuby pojawił się dym. Jego ubrania znikneły. Z jego ciałem zaczeło dziać się coś dziwnego. Jego twarz stała się bardziej kobieca, a włosy się wydłużyły. Jego ciało zmalało, ręce stały się smukłe i chudsze, po mięsniach z przed chwili nie było już ślady. Jego dłonie stały się kobiece. Z jego torsu i nóg zniknęły włosy i mieśnie.
Na jego klatce piersiowej zaczeły formować się dwie duże piersi, a jego skóra stała się bardziej opalona. Jego nogi stały się smukła i chudsze, a jego biodra szersze. Jego penis znikł, a w jego miejscu pojawiła się wagina. Na jego nogach pojawiły się szpilki, a krocze zasłoniły czarne figi.
Jego ciało zasłoniła piękne, czarna suknia, idealnia dopasowana do nowego ciała. W jego uszach pojawiły się kolczyki, na jego twarzy pojawił się makijaż.

Po chwili dym znikł, a dziewczyna popatrzyła się w dół. "Co się sta..." - Powiedziała, po czym przerwała, a wyraz jej twarzy zmienił się zupełnie. "Heeejjj kochanie" – Powiedziała dziewczyna, po czym zaczeła pozować. Jej ruchy były bardzo kobiece, byłem pełen podziwu z jaką gracją poruszała się na tych szpilkach. "Jakub, co się z tobą stało?" - Zapytałem trochę przerażony tym co stało się z moim przyjacielem. Przy okazji zauważyłem, że lampa zniknęła z moich rąk. "Już nie Jakub, kochanie, tylko Julia. Zażyczyłeś sobie dziewczyny, więc dżin zmieniła najbliższą osobę w twoją dziewczynę. Przy okazji zachowałem swoje życzenie. Popatrz tylko jakie to ciało jest piękne i wysportowane." - Zaczęła dalej pozować.
"I to wszystko? Nie jesteś zszokowany, że zamieniła cię w moją dziewczynę?" - Zapytałem Julię.
"Nie. Dała mi przy okazji wiedzę jak żyć jako kobieta i jak być najlepszą dziewczyną dla ciebie. Zawsze będę lojalna i zawsze będę przy tobie, kochanie" – Powiedziała, po czym podeszła i mnie pocałowała. Jeszcze nigdy nie czułem czegoś takiego. Ona jest taka piękna, chyba się zakochałem. Ciekawe, czy dżin też namieszał coś w mojej głowie, bo jeszcze nigdy nie czułem czegoś takiego w stosunku do innej kobiety. Po pocałunku zapytałem, czy mogłaby przygotować jakiś obiad. Powiedziała, że bez problemu, po czym poszła pełna gracji do kuchni gotować. Kiedy obiad się gotował mieliśmy szybki numerek. Wiedziała wszystko czego od niej oczekiwałem w łóżku, jeszcze nigdy nie miałem takiego seksu. Życie stało się o wiele ciekawsze od kiedy znalazłem tą lampę...

No comments:

Post a Comment