Thursday, June 14, 2018

Kamien zmian czesc pierwsza Polska wersja

Wracałem do domu z uczelni kiedy na ulicy zaczepiła mnie jakaś kobieta. Dała mi świecący na złoto kamień i powiedziała, że ktokolwiek będzie trzymał ten kamień ten będzie podatny na moje sugestie.
Chciałem się zapytać o co dokładnie jej chodzi, ale kiedy tylko spojrzałem na kamień, ona znikneła z mojego pola widzenia. "Dziwne" - pomyślałem, chowając kamień do kieszeni.
Po drodze zahaczyłem o sklep, a pod sklepem jak zwykle zaczępił mnie jakiś żul prosząc o pieniądze na alkohol. Nienawidzę ich. Zawsze są tak pijani, że ledwo mówią i nawet gdy powiesz, że nie dasz to się nie odczepią.
Tak też było w tym przypadku. Przypomniałem sobie o kamieniu, może jeżeli dam mu kamień i powiem żeby sobie poszedł to się odczepi.
Dałem mu kamień, zapytał "Po co mi to? Ja chcę tylko pieniądze, tego na alkohol nie zamienię". Zdenerwowany powiedziałem, że tacy ludzie jak on tylko psują społeczeństwo i że marnuje życie zamiast być normalnym mężczyzną, który pracuje na siebie.
Wtedy kamień zaczął świecić, a menel się zmieniać. Zmieniła się jego postura na bardziej wyprostowaną, jego ciuchy ma czyste i wyprasowane, jego fryzura stała się ogarnięta, a brudna broda zniknęła.
Właściwie z wyglądu ciężko było ogarnąć, że to ten sam człowiek. Popatrzył się na mnie i powiedział "Przepraszam, nie wiem czemu prosiłem cię o pieniądze." Zapytałem się czy wszystko w porządku.
Odpowiedział, że tak. Wracał właśnie z pracy i nie wie czemu do mnie podszedł i prosił o pieniądze. Wygląda na to, że nie pamięta o swoim życiu jako żul. Wtedy zrozumiałem jak działa kamień.
Gdy ktoś go trzyma mogę wpływać na jego życie, zmieniać wygląd, a być może nawet historię. Chciałem przetestować na nim kamień jeszcze bardziej. Zapytałem się gdzie pracuje. Odpowiedział, że pracuje na budowie niedaleko.
Bedąc ciekawym czy to zadziała odpowiedziałem, że taka piękna kobieta jak ona powinna raczej pracować jako sekretarka. Stało się dokładnie to czego się spodziewałem. Kamień zaczął świecić, a jego ciało się zmieniać.
Najpierw jego włosy zmianiły kolor i stały się sporo dłuższe. Następnie jego twarz stała się bardziej kobieca i smukła, nie było już śladów po brodzie. Jego ręce stały się bardziej szczupłe, znikneły z nich włosy, jego dłonie stały się mniejsze, a paznokcie dłuższe.
Następne były zmiany na jego torsie. Zmieniła się kompletnie jego sylwetka, biodra stały się szersze, a jego sylwetka stała się szczupła. Na jego klatce piersiowej pojawiły się dość duże piersi. Jego pośladki znacznie urosły, a penis prawdopodobnie znikł biorąc pod uwagę, że zmiany następują od stóp do głów.
Jego nogi stały się smuklejsze i dłuższe, całkowicie znikneły z nich włosy. Następnie zaczęły zmieniać się jego ubrania. Jego trampki zaczęły zmieniać kolor na kremowy, po chwili całkowicie zmieniły się w buty na obcasie. Nogawki w spodenkach zaczeły się łączyć upodabniając się do spódnicy.
Po chwili ta kobieta, bo mężczyzna to już nie był nosiła spódnicę w kolorze podobnym do jej butów. Pod T-shirtem zaczeło się coś formować, prawdopodobnie stanik, a samego T-Shirta jakby ubywało.
To co zostało z T-Shirta zmieniło się w czarną koszulkę. Na jej twarzy zaczął pojawiać się makijaż, a w jej dłoni pojawiła się malutka torebka.


 Kiedy kamień przestał świecić kobiera popatrzyła się w dół.
Była skonfundowana, jakby wiedziała o zmianie, ale po chwili jej postura się zmieniła i popatrzyła się na mnie mówiąc "Tak, pracuję jako sekretarka niedaleko, nie wiem czemu powiedziałam, że na budowie. A i dziękuję za komplement, gdybyśmy byli w podobnym wieku pewnie zostałabym twoją dziewczyną" - uśmiechnęła się.
Wtedy wpadłem na pewien pomysł. "O czym ty mówisz Ania? Przecież jesteśmy na tym samym roku i jesteś moją dziewczyną" - Powiedziałem.
Ponownie kamień zaczął świecić. Kobieta zaczeła młodnieć, na oko miała około 20 lat. Jej włosy ponownie zmieniły kolor, a jej koszulka zmieniła się na bluzkę z długimi ramionami.
Jej spódnica zmieniła się na spódnicę w kwiarki, jej buty zmieniły się w różowe trampki.
 Kamień przestał świecić, a Ania popatrzyła się na mnie i powiedziała "Boże! Czemu zapomniałam o tym, że ze sobą chodzimy? Przecież przyszłam tu się z tobą spotkać!".
Odpowiedziałem jej, że mi też czasami się zdaża dostać takiego "Zastoju mózgu" i nie ma się czym przejmować. Ania podeszła do mnie i mnie pocałowała mówiąc, że jestem wspaniałym chłopakiem. Złapałem ją za rękę i razem poszliśmy na randkę do kina.

No comments:

Post a Comment