Monday, July 9, 2018

Nieudana kradzież

Od kiedy odeszła moja żona moje życie zmieniło się na gorsze. Jeszcze tego samego tygodnie wyrzucili mnie z pracy. Oszczędności miałem na jakiś miesiąc. Przez ten miesiąc nie mogłem znaleźć pracy, a oszczędności się prawie skończyły. Gdy pewnego dnia wracałem z rozmowy o pracę zauważyłem po drodze ogromną posiadłość. Budynek wyglądał jak pałac, a elementy płotu były przyozdabiane złotem.
Pomyślałem o tym, żeby okraść ten dom. Na biednego i tak nie trafiło, właściciel pewnie nawet nie zauważy, że coś znikneło z jego domu, a mój problem z pieniędzmi się wreszczie skończy.
Przez dwa dni obserwowałem dom i szukałem informacji na jego temat. Właścicielem był Giorgio Giorvania jeden z najbogatszych ludzi w kraju. Nie jest to jego jedyny dom. Ma domy rozsiane po całym kraju. Gdy tylko dowiedziałem się, że jest na konferencji w stolicy zdecydowałem się na rabunek.
Udało mi się spokojnie wejść do domu. Dookoła stały złote wazony, a na ścianach były piękne obrazy. Korytarz był ogramny, możnaby było przejechać po nim samochodem. Gdy wszedłem do jakiegoś pokoju zauważyłem kobietę w samej bieliźnie, rajstopach i szpilkach.

"Oho kolejny złodziej" – Powiedziała.

Zdecydowałem się ją postraszyć, bałem się że zadzwoni na policję. Wyciągnąłem nóż i do niej podszedłem. Popatrzyłem się jej prosto w oczy. Już miałem mówić "Nigdzie tego nie zgłosisz. Inaczej Cię zabiję" kiedy z moim ciałem zaczeło się dziać coś dziwnego. Zauważyłem, że nie mogę się ruszyć, a w moim polu widzenia pojawiły się długie blond włosy. Na mojej klatce piersiowej coś się pojawiło, a moja sylwetka zaczeła się zmieniać. Nagle poczułem jakbym stał się lżejszy. Czułem jak z moich nóg ubywają włosy, a moje nogi stają się drobniejsze. Następnie poczułem, że moje ubrania się znieniają. Na torsie pojawiło się coś bardzo ciasnego, a na nogach coś delikatnego, co bardzo przylegało do mojego ciała. Moje buty stały się mniej wygodne, z jakiegoś powodu nie mogłem stanąć na pięcie.



"Co się stało" – pomyślałem.

Wtedy do mojej głowy zaczeły napływać różne myśli. Myśli o moim Panie Giorgio, którego jestem tylko zabawką. Może zrobić ze mną co tylko chce, a ja mam wypełniać każdy jego rozkaz. Przede mną siedziała jego żona Pani Adrianna. Dla niej także jestem zabawką.

Pani popatrzyła się na mnie, przejechała swoją smukłą ręką po mojej twarzy. Poczułam się szczęśliwa, że tak niesamowita istota mnie dotknęła.

"Bardzo ładnie się zmieniłeś. Giorgio się ucieszy z nowej zabawki. Pozwól, że Cię przetestuję. No dalej zabaw mnie!" - Powiedziała Pani.



Zaczęłam seksownie pozować, chciałam wypaść jak najlepiej dla mojej Pani.Usiadłam na rączce krzesła obok mojej Pani i zaczełam pocierać rączke swoją cipką. Następnie usiadłam na jej kolanach i zaczęłam ją całować. Ściągnęłam z niej bielizne i zaczęłyśmy uprawiać seks. Po wszystkim czułam się niesamowicie, ale największą przyjemnością było dla mnie to, że mogę zadowolić moją Panią.

Po wszystkim Pani powiedziała, że ze wszystkich zabawek ja wypadłam najlepiej. Byłam taka szczęśliwa, że mogłam zadowolić moją Panią.

Od tej pory żyłam w posiadłości państwa Giorvania gdzie byłam sługą. W dzień byłam normalną sprzątaczką, a w nocy byłam ich łóżkową sex-zabawką.

No comments:

Post a Comment