Saturday, June 16, 2018

Impreza u sasiada

Ostatnio na ulicy znalazłem dziwną monetę. Wyglądała na starą, ktoś pewnie ją zgubił. Podniosłem ją i wsadziłem do kieszeni. Byłem zmęczony po pracy i chciałem odpocząć. Niestety moimi sąsiadami jest banda studentów, którzy robią imprezy niemal codziennie. Poszedłem zapukać i powiedzieć, żeby ściszyli trochę muzykę, bo się żyć nie da. Otworzył Arek, najbardziej agresywny z nich wszystkich. Koleś spędza dnie na siłowni, po czym wraca i robi imprezy. "Czego?" - Powiedział Arek. "Proszę wyciszyć muzykę. Człowiek wraca zmęczony z pracy i chce się wyspać, a wasza muzyka mocno w tym przeszkadza" – Powiedziałem. Arek mnie wyśmiał, mówiąc przy okazji, że jak chce to może dzwonić na policję, ale i tak to nic nie da, bo jego ojciec tam pracuje.
"Wolałbym mieszkać po sąsiedzku z miłymi dziewczynami niż z napakawanymi testosteronem idiotami jak wy" – Powiedziałem. Wtedy moneta w mojej kieszeni zaczeła świecić. Ciała tych idiotów zaczeły się zmianiać. Ich włosy urosły, twarze stały się bardziej dziewczęce i przyjazne. Ich mięśnie, na które tak dużo pracowali na siłowni zniknęły. Ich ręce i nogi stały się bardziej smukłe i znikły z nich włosy. Ich sylwetki stały się bardziej kobiece, a na ich klatce piersiowej pojawiły się piersi. Ich ubrania zaczeły się zmieniać. W wypadku Arka pojawiła się ładna, szara suknia, a na nogach pojawiły się sandały na wysokich obcasach. Ubrania innych dziewczyn też się zmieniły, a w wypadku osób, które już były kobietami ubrania zmieniły się na mniej wyzywające, a ich twarze stały się bardziej przyjazne.

Dziewczyna, która była przed chwilą Arkiem staneła w dzwiach i powiedziała "Jasne, że ściszę, przepraszam za problem" po czym uśmiechneła się. Pomyślałem sobie, że gdybym był mniej zmęczony być może wszedłbym na tą imprezę. Moneta ponownie zaczeła świecić i nagle poczułem się pełen energi. Wyciągnąłem monetę z kieszeni i pomyślałem, że pewnie spełnia moje życzenia. "Mogę wejść?" - Zapytałem się dziewczyny. "Sorry, impreza tylko dla dziewczyn" – Powiedziała, po czym ponownie się uśmiechneła. "Chciałbym wejść na tą imprezę" – pomyślałem. Moneta ponownie zaczeła świecić, po czym znikneła. Nagle poczułem, że coś dziwnego dzieje się z moim ciałem. Moje włosy urosły, a na moje paznokcie stały się pomalowane. Moje dłonie i ręce stały się chudsze i bardziej smukłe. Moja sylwetka zmieniła się na klepsydrową i pojawiły się piersi. Poczułem, że coś dziwnego dzieje się między moimi nogami, najprawdopodobniej mój penis znikł, bo już go nie czułem. Z moim nóg znikneły włosy, a biodra stały się szersze, idealne do noszenia dziecka. Poczułam, że moje buty zmieniły się w buty na obcasie, a ubrania zmieniły się w niebieską suknię, którą kupiłam tydzień temu. Uznałam, że to dobra okazja żeby ją ubrać. Popatrzyłam się na Ariennę i zapytałam się czy teraz mogę wejść. "Jasne" – powiedziała.

Poszłam do ubikacji załatwić swoje potrzeby, po czym popatrzyłam się w lustro. "Ehh zapomniałam ułożyć włosy. Muszę pójść do fryzjera w najbliższym czasie", w między czasie z ubikacji wyszła Ania, która zawsze była zazdrosna o mój wygląd. Jak zwykle popatrzyłam się na mnie z pogardą, ale nie przejmowałam się nią. Wystarczy, że dba się o siebie i wygląda się jak ja.
Umyłam ręce i wróciłam. Na imprezie były wszystkie moje koleżanki, całą noc gadałyśmy o chłopakach, ciuchach, makijażach... Po jakimś czasie poszłyśmy się zabawić do klubu, gdzie spotkałam Michała, fajnego chłopaka, z którym tańczyłam całą noc. Tej nocy straciłam dziewictwo i znalazłam sobie mężczyznę, z którym mam nadzieję, spędzę całe życie i będę miała z nim dzieci.

No comments:

Post a Comment