Tuesday, June 26, 2018

Master PC Dziennik Koniec

Przez jakiś czas nie używałem aplikacji, byłem przerażony jej możliwościami. Dzisiaj razem z rodzicami i moim bratem miałem iść na wesele mojej ciotki. Ja ubrałem się w elegancki garnitur, ale moi rodzice nie byli zbyt eleganckimi ludźmi. Mój ojciec był niskim, troszkę grubszym blondynem, a moja mama drobną, chudą kobietą. Gdy zobaczyłem, że mój ojciej chce iść w pomgniętej koszuli i obdartych butach poczułem wstyd. Zdecydowałem trochę zmienić ich podejście za pomocą aplikacji.
Zrobiłem zdjęcie moich rodziców i w zakładce "Osobowość" wpisałem "Elegancja".
Wtedy mój brat Maciek wyrwał mi telefon z rąk i zapytał "Co tam masz? Czemu robisz zdjęcia rodzicom".
Zdenerwowany krzyknąłem "Oddawaj". Byłem świadomy do czego zdolna jest ta aplikacja i że jeżeli coś przypadkiem kliknie to może kompletnie wymazać naszą egzystencję.
"Hmm czym są te chmurki wokół sylwetek rodziców" – zapytał Maciek. "Nic nie klikaj, bo możesz zrobić coś strasznego" – powiedziałem zdenerwowany. "Czym jest ten zielony guzik?" - Zapytał Maciek po czym przycisnął guzik. Zobaczyłem wielkie światło i na sekundę straciłem przytomność.
Kiedy ją odzyskałam popatrzyłam się na swoją siostrę i zapytałam czy coś kliknęła.
 Siostra popatrzyła się na mnie przerażona. "Kim wy wszyscy jesteście? Gdzie jest moja rodzina, gdzie jest mój brat?" - Zapytała się moja siostra. "Podeszłam do niej i zapytałam się czy wszystko w porządku. Wtedy zorientowałam się co się stało. Magda musiała coś kliknąć w aplikacji i coś się zmieniło. Ja nie wiem co, bo nie miałam telefonu w ręce, ale Magda była w stanie zaobserwować zmiany. "Chodź ze mną do pokoju, musimy pogadać" – Powiedziałam do Magdy.
W między czasie podeszła do nas Mama i zapytała się Magdy czy wszystko w porządku. "Wszystko jest ok, Ma...Mamo" – Powiedziała zdezorientowana Magda. "To dobrze dziewczyny, zaraz wychodzimy więc idźcie się przygotować, ja już jestem w sumie gotowa" – Powiedziała Mama. Mama od zawsze jest elegancką kobietą. Zawsze poruszała się z gracją i klasą. Dziś miała na sobie Piękną białą spódnicą i Czarno białą koszulkę. Strój idealnie podkreślał jej świetną Talię. Po rodzicach razem z Magdą odziedziczyliśmy poczucie stylu i dbanie o zdrowy tryb życia. Gdy szłam z Magdą do pokoju zapytała się mnie dlaczego czuje się w tym ciele tak normalnie i czym są te nowe wspomnienia. "O czym ty mówisz Magda? Przecież to od zawsze jest twoje ciało?" - Zapytałam.
W pokoju magda usiadła na fotelu i skrzyżowała nogi. "No siostra mów. Kliknęłaś coś na telefonie?" - Zapytałam. "Tak na początku kliknęłam jakieś dwie strzałki pomiędzy rodzicami, a potem "Gotowe"" – Powiedziała Magda. Od razu zorientowałam się o co chodzi. "Ty idiotko. Zmieniłaś ustawienia naszych rodziców. Jeżeli kliknęłaś strzałki to oznacza, że zmieniłaś też ich płeć. Powiedz co się zmieniło." - Powiedziałam. "Co się zmieniło? Wszystko! Cała rodzina wygląda inaczej! W tym pokoju mieszkał mój brat Adrian, moi rodzice wyglądali zupełnie inaczej. Ten dom nie był taki elegancki. Wszystko się zmieniło! W dodatku jestem kobietą i mam wspomnienia jakiejś Magdy. Nawet posiadam jej maniery! Choćbym nie wiem jakbym chciał to nie jestem w stanie usiąść z rozkrocznymi nogami jak kiedyś, cały czas muszę mieć skrzyżowane nogi, bo inaczej czuję ogromny dyskomfort!" - Powiedziała Magda, po czym się rozpłakała. Podeszłam do niej i ją przytuliłam. "Nie płacz siostra. Mnie też to zmieniło, niestety nie pamiętam swojego życia jako Adrian, bo nie miałam telefonu w rękach. Ale nie martw się. Życie jako kobieta nie jest złe, a wspomnienia Magdy pozwolą Ci szybko się zadomowić w tym ciele. A teraz idź się przygotuj na wesele. Zaraz wychodzimy, a tobie rozmazał się cały makijaż" – Powiedziałam swojej siostrze.
"Kurczę rzeczywiście cały makijaż mi się rozjechał. No nic jakoś muszę żyć. Idę poprawić makijaż i możemy wychodzić. Dzięki siostra za pocieszenie" – Powiedziała Magda, po czym się uśmiechnęła. Gdy wyszła zdecydowałam, że lepiej wykasować aplikację. Patrząc na to co się stało może ona wyrządzić więcej szkód niż pożytku. Gdy ją wykasowałam dostałam wiadomość od swojej najlepszej przyjaciółki – Kimiko o moje zdjęcie w nowej sukience. Kimiko była kiedyś moim chłopakiem Szymonem, ale postanowiłam przetestować na nim możliwości aplikacji, a po wszystkim okazało się, że nie da się zmienić już raz zmienionej osoby. Zrobiłam selfie przy lustrze i wysłałam Kimiko. Po wszystkim zawołała nas mama i całą rodziną, razem poszliśmy na wesele.

No comments:

Post a Comment